19

تم پارک های بزرگ دنیا

معرفی 5 تم پارک بزرگ دنیا

تم پارک های بزرگ دنیا

تم پارک های بزرگ دنیا-تم پارک های بزرگ دنیا

شماره 1 :magic Kingdom Park-

در فلوریدا و نزدیکی اورلاندو قراردارد . این پارک در تاریخ 1 اکتبر سال 1971 به عنوان اولین پارک توسط شرکت والت دیزنی افتتاح شد.

طرح های آن بر اساس پارک دیزنی لند در آناهایم کالیفرنیا، به داستان های پری و شخصیت های دیزنی اختصاص دارد.پارک توسط قلعه سیندرلا نشان داده شده است، با الهام از قلعه پری داستان در فیلم 1950 دیده می شود.تم پارک های بزرگ دنیا

در سال 2017، پارک میزبان 20.450 میلیون بازدید کننده بود، و این پارک به عنوان پرطرفدارترین پارک در جهان برای دوازده سال متوالی و پرطرفدار ترین پارک در شمال امریکا برای حداقل هجده سال گذشته شناخته شده است

اگر چه والت دیزنی شدیدا در برنامه ریزی پروژه فلوریدا مشارکت داشته است، او پیش از دیدن چشم انداز از بین رفت. پس از مرگ والت، تولیدات والت دیزنی شروع به ساخت و ساز در پادشاهی سحر و جادو در سال 1976 شد. پارک به عنوان یک نسخه بزرگتر و پیشرفته تر از  پارک دیزنی لند در کالیفرنیا ساخته شد.تم پارک های بزرگ دنیا

شماره 2 : دیزنی لند

این شهر بازی در شماره ۱۳۱۳ مسیر دیزنی (Disneyland Drive) در آناهایم، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا است.این پارک در ۱۷ام ژوئیه سال ۱۹۵۵ میلادی باز شده‌ و تاکنون مورد بازدید بیش از ۵۱۵ میلیون نفر از زمان افتتاح قرار گرفته‌است.

در سال ۱۹۹۸ میلادی دیزنی‌لند به پارک دیزنی‌لند برای تمایز از مجموعه بزرگتر تفریحی دیزنی‌لند تغییر نام دادسه مکان دیگر در جهان نیز به نام‌های دیزنی‌لند شانگهای در چین و دیزنی‌لند پاریس در فرانسه و دیزنی لند هنگ کنگ وجود دارد.تم پارک های بزرگ دنیا

در پارک تفریحی دیزنی‌لند بازیگرانی واقعی نقش شخصیت‌های کارتونی را از جمله سفید برفی، آلیس در سرزمین عجایب و تینکربل،سیندرلا ،دیو و دلبر ،زیبای خفته و…برعهده‌دارند.

برای بازی در نقش شخصیت‌های پرنسس دیزنی در پارک تفریحی دیزنی‌لند، فرد بازیگر باید از بدنی مناسب، سن مشخص و خلق خوی خوب برخوردار باشد.

این پرنسس‌های دیزنی باید فرایند شنوایی بسیار بلند و خاصی را پشت سر بگذارد.تم پارک های بزرگ دنیا

ابتدا دختران متقاضی را مورد آزمایش قرار می‌دهند تا ببینند به صورت بالقوه می‌تواند شبیه شخصیت باشد و بعد آزمون‌های خاصی از قبیل بازیگری و مصاحبه را انجام می‌دهند.

محدودیت‌های قدی خاصی نیز برای پرنسس‌های دیزنی وجود دارد. آنها باید عموماً قدی بین ۱۶۲ تا ۱۷۰ سانتی‌متر داشته باشند. برای پری‌هایی نظیر تینکربل و آلیس و وندی باید قد آنها بین ۱۵۰ تا ۱۵۷ سانتی‌متر باشد. تم پارک های بزرگ دنیا

 

شماره 3  :Tokyo Disneyland

یک پارک معروف 115 هکتار (47 هکتار) در توکیو دیزنی لند در Urayasu، استان چیبا، ژاپن، در نزدیکی توکیو است.

دروازه اصلی آن به طور مستقیم مجاور ایستگاه Maihama ایستگاه و ایستگاه دیزنی لند توکیو استاین اولین پارک دیزنی بود که در خارج از ایالات متحده ساخته شد و در 15 آوریل سال 1983 افتتاح شد.

این پارک توسط شرکت WED ساخته شد توکیو دیزنی لند و پارک همراه آن، توکیو DisneySea، تنها پارک های دیزنی نیستند که به طور کامل یا به طور جزئی متعلق به شرکت والت دیزنی است.

پارک دارای هفت منطقه تئاتری: بازار جهانی؛ چهار زمین سنتی دیزنی:  Adventureland ،  Westernland، Fantasyland و  Tomorrowland  و دو مینی زمین: Critter Country و Totainown میکی.

بسیاری از این مناطق بر اساس فیلم های فانتزی آمریکایی دیزنی هستند. مانند  پرواز پیتر پان، ماجراهای سفید برفی ، فیلم پرواز Dumboپارک دارای فضاهای گسترده ای می باشد که مناسب برای جذب  جمعیت زیادی می باشد که از پارک دیدن می کنند.تم پارک های بزرگ دنیا

در سال 2017، توکیو دیزنی لند میزبان 16.6 میلیون بازدید کننده بود، و آن را به عنوان دومین پارک معروف در جهان شناخته شده است.

تم پارک های بزرگ دنیا

 

شماره 4 :Universal Studios Japan

این پارک در 31 مارس 2001 افتتاح شد. بیش از 11 میلیون نفر از مهمانان این پارک در سال افتتاحیه خود حضور داشتند .

از آن به بعد، Universal Studios ژاپن هر سال حدود 8 میلیون بازدید کننده داشته است.که بازدید کنندگان این پارک بیشتر گردشگران ژاپنی و گردشگران دیگر کشورهای آسیایی مانند کره جنوبی هستند.

که این پارک  در میان گردشگران و مهاجران بسیار محبوب است.تم پارک های بزرگ دنیا

Goldman Sachs در سال 2005 بزرگترین سهامدار شرکت Universal Studios Japan شد.

جشن دهمین سالگرد پارک در سال 2011 برگزار گردید، که در آن زمان 88 میلیون نفر از مهمانان به طور کلی در پارک حضور داشتند و در سال مالی 2012، 9/75 میلیون نفر از این پارک بازدید کردند. در سال 2013، Universal Studios ژاپن 10.5 میلیون نفر مهمان را دریافت کرد.

شماره 5 : Epcot

تم پارک های بزرگ دنیا

Epcotیک پارک تفریحی در شهر جهانی والت دیزنی در Bay Lake در فلوریدا است.تم پارک های بزرگ دنیا

این شرکت متعلق به شرکت والت دیزنی است

این پارک توسط والت دیزنی  در تاریخ 1 اکتبر 1982 به عنوان EPCOT Center افتتاح شد و دومین پارک  از چهار پارکی است که در جهان توسط والت دیزنی ساخته شده است

Epcot  هکتار  بیش از دو برابر حجم Magic Kingdom Park  می باشد.

Epcot اختصاص داده شده به جشن ها و دستیابی انسان به نمایشگاهی برای نوآوری های تکنولوژیکی و فرهنگی بین المللی و اغلب به عنوان  نمایشگاه دائمی جهان مورد استفاده قرار میگیرد.

Epcot در ابتدا توسط والت دیزنی در طول توسعه زود هنگام جهان والت دیزنی به عنوان یک جامعه آزمایشی برنامه ریزی شده بود که به عنوان مرکز نوآوری و زندگی شهری آمریکا خدمت می کرد.EPCOT  شامل مرکز شهری، مناطق مسکونی و مجموعه ای از سیستم های حمل و نقل جمعی بود که جامعه را به هم متصل می کرد. پس از مرگ دیزنی در سال 1966، مفهوم “EPCOT” به دلیل کمبود اطمینان در مورد نگهداری یک شهر رها شد.تم پارک های بزرگ دنیا

تم پارک های بزرگ دنیا

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *