بهترین سنگ ها برای فضای داخلی

بهترین سنگ ها برای فضای داخلی

بهترین سنگ ها برای فضای داخلی

سنگ در طراحی داخلی

استفاده از سنگ در طراحی داخلی کار ساده ای نیست اما قطعاً یک ماده جالب و اصلی است. سنگ را می توان در فضاهای خصوصی و عمومی استفاده کرد. مهمترین چیزی که هنگام کار با سنگ باید در ذهن داشته باشید این است که اطمینان حاصل کنید که ویژگی های آن برای وضعیت شما کاربرد دارد. بعضی از سنگ ها آب را جذب می کنند (برای استفاده در حمام مورد استفاده قرار نمی گیرند) بعضی از آنها بسیار شکننده هستند (بنابراین نمی توانید یک میز را از آن جدا کنید) ، برخی دیگر صیقل دادن یا برش دادن قطعات غیرممکن است.

بهترین سنگ ها برای فضای داخلی

بسته به منشاء آنها 3 نوع اصلی سنگ (سنگ) وجود دارد:

1- رسوبی – سنگ آهک ، ماسه سنگ ، تراورتن

2- دگرگونی – مرمر ، شیل

3- آتشفشانی – گرانیت و غیره

با این حال ، هدف اصلی از این پست بیشتر بررسی الگوهای رنگی و برخی از ویژگی های اصلی در سنگهایی است که معمولاً در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. در پست های آینده با جزئیات بیشتری در مورد هر نوع سنگ توضیح خواهیم داد. همچنین می توانید در پست قبلی من در مورد معماری داخلی اطلاعات بیشتری کسب کنید!بهترین سنگ ها برای فضای داخلی

تراورتن

تراورتن یکی از مواردی است که می تواند برای راه های بی شماری در سراسر فضای داخلی شما استفا .ده شود و صرف نظر از نحوه استفاده از آن ، زیبا به نظر می رسد. از دیوارهای حمام و پشت پرده های آشپزخانه گرفته تا فضای دکوراسیون استخر در فضای باز. 

یکی از زیبایی های این سنگ زیبا ، رنگ ها و الگوهای متنوع آن است ، اما یکی از نقاط ضعف آن به راحتی چاقو و خراشیده  می شود.

سنگ در طراحی داخلی

بسته به نوع سطح ، یک تراورتن صیقلی با مقدار بالا ممکن است بهتر از یک تراورتن مات مقاومت میکند. همچنین تراورتن متخلخل نباید در روغن و مایعات غوطه ور گردد. 

تراورتن گردویی :

تراورتن نوچه :

نمونه های استفاده از سنگ تراورتن در طراحی داخلی:

گرانیت

سنگ در طراحی داخلی-interior design

شما باید بسیار با احتیاط از سنگ بسیار رنگی استفاده کنید ، به خصوص هنگامی که بافت زیادی دارد.

این یک خطر است: این سنگ می تواند فضا را تحت الشعاع قرار دهد !!!

سنگ در طراحی داخلی

از رنگهای یکنواخت سبک در فضای داخلی استفاده کنید تا سنگ قیمتی در بهترین نور به چشم بیاید! در این روش سنگ به مرکز توجه تبدیل می شود و این باعث می شود ارزش گوهر بسیار زیاد شود!

(در تصویر زیر می بینید که چگونه یک دیوار گرانیتی سبز که توسط دیوارهای خنثی کرمی احاطه شده است

 به یک ویژگی برجسته اتاق تبدیل می شود ، توجه کنید که صندلی های بورگوندی قدرت را به پس زمینه گرانیت سبز اضافه می کنند)!

راه دیگر برای برجسته کردن گرانیت شما استفاده از مبلمان رنگی مشابه است.

(به تصویر زیر مراجعه کنید) به این روش مبلمان توجه زیادی را به خود جلب نمی کند اما باعث زیبایی بافت گرانیتی می شود.

در قسمت بعدی چند رنگ و بافت گرانیتی زیبا ، آورده شده است.

 

 

Rosso Fiorentino 

 

 

Crema Bamboo — Light Kitchen furniture make the Granite stand out 

 

 

Emerald Green (it has beautiful dark green patches here and there) and Oak bamboo 

 

 

Golden Persia and Victoria Regina

 

اونیکس

اونیکس به دلیل داشتن رنگ بندی غنی مشهور است. در برابر درجه حرارت بالا بسیار مقاوم است و برای برش از دوام بالایی برخوردار است. می توان از آن برای بالای میز استفاده کرد. این الگوی بسیار عالی ، می تواند مانند ابرها ، رنگین کمان ها ، کویرهای شن و غیره به نظر برسد و اونیکس در انتقال نور نیز بسیار خوب است.

بهترین سنگ ها برای فضای داخلی

چوب منجمد سیاه

این ماده بسیار با دوام است ، برخی از قطعات ممکن است الگویی شبیه به Agate داشته باشند. Petrified Wood دارای رنگ های سیاه و قهوه ای است. در فضای داخلی مدرن عالی به نظر می رسد. اگرچه به دلیل طرح رنگ محدود ، این ماده برای تزئینات دیواری چندان محبوب نیست.سنگ در طراحی داخلی-interior design

 

عقیق

سنگ های نیمه قیمتی. علیرغم اینکه بیشتر در جواهرات مورد استفاده قرار می گیرد ، طراحان داخلی به دلیل الگوی آن نیز آن را دوست دارند. نور را به خوبی منتقل می کند و به دلیل لبه های تیره آن هنگام روشن شدن بسیار قدرتمند به نظر می رسد. Agate بسیار قابل تشخیص است. به نظر می رسد که در روی میرها بنا به استفاده عالی به نظر می رسند. مثلا در هتل ها 

بهترین سنگ ها برای فضای داخلی

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *