معرفی هتل مارکوس ریسکال هتل - اسپانیا

معرفی هتل مارکوس ریسکال هتل – اسپانیا

معرفی هتل مارکوس ریسکال هتل – اسپانیا

با عضویت در  کانال آپارات شرکت مهندسین از پکیج های ویژه وب سایت ستاوند دیتیل برخوردارد گردید.

طراحی داخلی هتل

مارکوس دو ریسکال “واقع در منطقه‌ی Elciego، اولین و تنها هتلی است که توسط فرانک گری (معمار مشهور آمریکایی) طراحی شده است

ولی مانند سایر پروژه‌های او در پاریس و بیلبائو، ساختاری نوآورانه و آوانگارد دارد و

نمای خارجی آن از ورقه‌های تیتانیومی با پیچ‌وخم بی‌نظم تشکیل می‌شود. این هتل دارای یک رستوران درجه‌یک و سونا است.

در نگاه اول ظاهر خارجی این هتل یک ورق فلزی ناهموار به نظر می رسد.

گوگنهایم بیلبائو به عنوان یک کاتالیزور برای تقویت ria of Nervióand برای قرار دادن پایتخت Vizcaya در نقشه فرهنگی اروپا عمل کرد. و اکنون، تنها در 125 کیلومتری موزه، انفجار دیگری از فولاد و تیتانیوم افق جدیدی را در آینده شهر السیگو باز می کند.طراحی داخلی هتل30

این انفجار فولاد و تیتانیوم که به تازگی تکمیل شده و در حال حاضر یک سایت گردشگری در یک منطقه مهم باغداری است، در شهر کوچک السیگو به عنوان یک رابط برای ارتباط بین سنت و آوانگارد خودنمایی میکند.

طراحی داخلی هتلمعرفی هتل مارکوس ریسکال هتل – اسپانیا

اگرچه ارتفاع ساختمان، 35 متر، از برج ناقوس کلیسا فراتر نمی رود تا هویت این جمعیت کوچک کشاورزی منطقه ی  لاریوجا حفظ شود، صدها گردشگر در حال حاضر شروع به شکستن سکوت این منطقه آرام کرده اند. به دنبال چیزی که قبلاً به عنوان “کلیسای جامع شربت” شناخته می شود.

طراحی داخلی هتل-معرفی هتل مارکوس ریسکال هتل – اسپانیا

این ساختمان بخشی از مجموعه شربت سازی جدید Marqués de Riscal است که 100000 متر مربع به تولید، مراقبت، مطالعه و آخرین اما نه کم‌اهمیت، مزه کردن شربت اختصاص دارد. بین ساختمان اصلی و ضمیمه ها دو رستوران لذیذ وجود دارد. 43 سوئیت منحصر به فرد، هر یک با طراحی خاص خود. آبگرم برای درمان شربت درمانی؛ رستورانی که در آن غذاهای سنتی و جدید از غذای لاریخا را میل کنید. اتاق های ملاقات؛ و یک فروشگاه تخصصی در محصولات مرتبط با شربت سازی.طراحی داخلی هتل-معرفی هتل مارکوس ریسکال هتل – اسپانیا

 

https://arquitecturaviva.com/mapa/

ساختمان جدید بر فراز تاکستان ها قد برافراشته و شکل و حرکات درختان انگور را با شاخه های پیچ خورده اش تداعی می کند. ساختار آن، مانند ریشه، هشت متر زیر زمین فرو می‌رود و از زیرزمینی شروع می‌شود که تأسیسات شربت سازی جدید را در خود جای داده است. از آنجا سه تکیه گاه عظیم 16.5 متری بیرون می آیند.

که با عبور از دال سطح ورودی، به طبقه اول می رسند و به کمک ستون های کج که سایبان ها را نگه می دارند، یک دال بتنی ضخیم به عمق 1.5 متر را نگه می دارند.

از این سطح مجموعه ای از تیرهای فلزی با مقطع باریک بیرون می آیند که در پشت دیوارهای سینوسی پنهان شده اند و

بقیه دال های کف را نگه می دارند.محیط نامنظم طبقات که با بالا رفتن از مساحت آنها کاسته می شود،به حجم کلی ظاهری هرم مانند می دهد.

طراحی داخلی (به انگلیسی: Interior Design)، هنر و علم ارتقای فضای داخلیِ ساختمان برای دستیابی به محیطی سالم‌تر و زیباتر برای افرادی است که از فضا استفاده می کنند.

طراح داخلی کسی است که چنین پروژه‌های ارتقایی را برنامه‌ریزی، تحقیق، هماهنگی و مدیریت می کند.

طراحی داخلی یک حرفه چند وجهی است که شامل توسعۀ مفهومی، برنامه‌ریزی فضا، بازرسی سایت، برنامه نویسی، تحقیق، ارتباط با ذینفعان یک پروژه، مدیریت ساخت و اجرای طرح است.

در لغت‌نامه ی وبستر، طراحی داخلی چنین تعریف شده‌است: «هنر یا عمل برنامه‌ریزی و نظارت بر طراحی و اجرای معماری داخلی و مبلمان»

طراحی داخلی فرآیند شکل گیری و هماهنگی ویژگیهای زیبایی ساختمان از داخل، با هدف تأمین نیازهای لازم برای استفاده راحت از آن است.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *