مشاور مدلساز اطلاعات ساختمان

شرح خدمات مرتبط با برنامه ریزی و پیاده سازی بعد 4 و 5 مدل سازی اطلاعات ساخت ( BIM)

شرح خدمات برنامه ریزی و پیاده سازی بعد 4 و 5 مدل سازی اطلاعات ساخت ( BIM)

شرح خدمات پیاده سازی و مدلسازی سازی اطلاعات ساختمان

برنامه ریزی و پیاده سازی بعد 4 و 5 مدل سازی اطلاعات ساخت (4D ) (5D)

کنترل و نظارت بر پیشرفت پروژه برای حصول اهداف برنامه ریزی شده یک امر ضروری است. روش سنتی این کار، به صورت دستی و مبتنی بر اطلاعات کاغذی می باشد که زمان بر است و احتمال ایجاد خطا را افزایش می دهد.شرح خدمات برنامه ریزی و پیاده سازی بعد 4 و 5 مدل سازی اطلاعات ساخت ( BIM)

شرح خدمات پیاده سازی و مدلسازی سازی اطلاعات ساختمان

با توجه به مزایای مدیریت اطلاعات ساختمان ) BIM ( در جمع آوری و نگهداری اطلاعات در طول چرخه عمر پروژه، می توان با یکپارچه سازی تکنولو ژی مدلسازی اطلاعات ساختمان ) BIM ( ، برنامه زمان بندی و هزینه پروژه، یک چارچوب جدید کنترل و نظارت بر پیشرفت پروژه را تسهیل کند و همچنین به مدیران پروژه در تصمیم گیری سریع تر و مؤثرتر کمک کند.

اجر ای پروژه های ساختمان ی در کشور ما، به دو دلیل بسیار عقب مانده است: نخست اینکه ساختمان ی ک محصول بومی است و نمی توان آنرا به کشورهای دیگر صادر کردی ا از آنها وارد نمود، بنابراین انتقال تکنولوژی به سختی اتفاق می افتد.

شرح خدمات پیاده سازی و مدلسازی سازی اطلاعات ساختمان

دوم اینکه ساختمان محصولی منحصر به فرد است و امکان ایجاد یک خط تولید انبوه صنعتی وجود ندارد. استفاده از تکنولوژی های قدیمی و عدم کنترل و مانیتورینگ دقیق اجرا، معمولا فرآیند ساخت را طولانی، پر هزینه و پر تنش میکند.

آنچه تکنولوژی بیم در مرحله اجرا به ارمغان می آورد، کنترل و پایش، شفافیت و زمانبندی دقیق و سلسله مراتب درست انجام ریز فعالیتها است. بکارگیری مدل سازی اطلاعات ساخت 5 بعدی می تواند با یکپارچه نمودن طرح 3 بعدی پروژه با برنامه زمانبندی و برآورد هزینه های پروژه امکان کنترل و پایش دقیق مراحل اجرایی پروژه را در هر مرحله به صورت شفاف و واضح به تصویر بکشد.شرح خدمات برنامه ریزی و پیاده سازی بعد 4 و 5 مدل سازی اطلاعات ساخت ( BIM)

برای دریافت کامل شرح خدمات و هزینه های انجام پروژه های زمان و هزینه در کارهای ساختمانی با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات و انجام پروژه های 4D  و  5D  خود با ما تماس بگیرید .

شرح خدمات پیاده سازی و پیاده سازی  اطلاعات ساختمان

تماس با ما : 02122044080

شرح خدمات پیاده سازی و مدلسازی سازی اطلاعات ساختمان

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *